Som varslet den 23.1. 2021 afholder vi årets generalforsamling elektronisk. Det bliver på Teams, og der er vedhæftet en vejledning. Det bliver anderledes, end vi plejer, men det er vi jo snart vant til på mange områder. Men vi håber på, at det alligevel kommer til at forløbe ok. Det kunne sikkert også gøres på andre måder. Men vi har gjort, hvad vi kunne. Og det har i hvert fald ikke gjort det nemmere for bestyrelsen.
Men vi er ikke verdensmestre – heller - på Teams. Derfor vil der være nogle begrænsninger.
Fysisk vil formanden og dirigenten være samme sted og bruge samme computer på skift. Jan C, som står for det tekniske, vil være i samme hus med sin computer. Resten af bestyrelsen vil være hjemme hos dem selv, men vil kunne tale derfra. Der vil også være billeder af bestyrelsen, i hvert fald mens de taler. Af tekniske grunde skal alle andre deltagere have deres kamera lukket. Det samme gælder mikrofonen.
Vi har forsøgt at gøre det medsendte materiale så fyldigt, forklarende og forståeligt som muligt, men der vil naturligvis være spørgsmål. De kan stilles inden generalforsamlingen på:
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
og vil som udgangspunkt først blive besvaret på generalforsamlingen. Desuden vil der være mulighed for via Teams chatfunktion under generalforsamlingen at stille spørgsmål, som så vil blive besvaret. Desværre kan vi ikke styre, at man stiller spørgsmål mundtligt.
Vi kan desværre heller ikke teknisk klare afstemninger under selve generalforsamlingen. Der er derfor vedhæftet en stemmeseddel. Den kan mailes til
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
eller afleveres i dirigentens fysiske postkasse, Amalie Skrams Alle 7, st. Den skal være modtaget senest fredag den 26.2. Husk at skrive, hvilken ejendom stemmesedlen kommer fra og sæt navn på! Hvis det ikke fremgår, vil stemmesedlen blive erklæret ugyldig. Og husk, at der kun er én stemme pr. ejendom. Hvis nogen giver/får fuldmagt, er det naturligvis fuldmagtsgivers adresse, der skal angives, og fuldmagten skal vedlægges. Dirigenten vil derefter sammen med et stemmeudvalg tælle stemmerne op, og resultatet vil blive udsendt pr. mail. Når vi stemmer på denne måde, betyder det desværre, at der ikke vil kunne stilles ændringsforslag.
Man kan godt stemme på grundlag af det udsendte materiale, selvom man ikke deltager på Teams.
Det er dog en frygtelig masse ”desværre”. Men vi håber, at vi alligevel kan få en god generalforsamling og et godt resultat.
Bemærk: Man skal ikke forhåndstilmelde sig. Linket fremgår af den vedhæftede Vejledning.
Alle afstemninger afgøres af antallet af afgivne stemmer.
Man kan godt stemme blankt.
Vedtægtsændringer_indsat_i_vedtægter.pdf
Bestyrelsens_3_forslag_med_bemærkninger.pdf
Indkaldelse_og_dagsorden_VNV_GF_2021.pdf
Med venlig hilsen
Bestyrelsen